Kraj

Clear Channel Poland podpisało porozumienie z Instytutem Badań Outdooru

Wiedza o widowni poszczególnych nośników pozwala na zróżnicowanie ich cen w zależności od osiąganych parametrów.

Clear Channel Poland podpisało porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru (IBO) na zasadach komercyjnych. W praktyce oznacza to, że oferta Clear Channel będzie dostępna do planowania poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO.

IBO gwarantuje autoryzację i aktualizację danych Clear Channel w oparciu o badanie Outdoor Track. To badanie widowni outdooru, pozwalające na opisanie oferty wskaźnikami mediowymi – GRP, zasięgu i częstotliwości – a więc porównywalność outdooru z innymi mediami i efektywne planowanie kampanii OOH.

Clear Channel Poland, tworząc ofertę handlową na 2020 r., opiera się na wskaźnikach oglądalności powierzchni reklamowych wynikających z badania Outdoor Track. Wiedza o widowni poszczególnych nośników pozwala na zróżnicowanie ich cen w zależności od osiąganych parametrów. Oferty Clear Channel będą więc zawierały te wskaźniki, tak aby marketerzy, analizując skuteczność swoich kampanii, mogli posługiwać się porównywalnymi
parametrami.