M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The North Face z rozległą kampanią o nowej technologii i środowisku

Katarzyna Woźniak | 7 października 2019, 06:00

Marka rusza z globalną komunikacją o nowej linii odzieży outdoorowej.

Marka odzieży outdoorowej The North Face wystartowała z globalną kampanią wspierającą launch linii Futurelight. Nowy, opatentowany materiał użyty do jej produkcji ma zwiększać wydajność i oddychalność wodoodpornej odzieży i sprzętu.
Nowe produkty pojawią się w pierwszej kolejności we flagowych kolekcjach marki: Summit Series, Steep Series i Flight Series. Dzięki technologii nanospinningu produkty linii Futurelight mają wykazywać wyjątkowe właściwości.
The North Face chce również wyznaczać nowe standardy w branży w dziedzinie zrównoważonego rozwoju w procesie produkcji materiałów. Wdrożone innowacje miały pozwolić marce w sposób odpowiedzialny wytwarzać trójwarstwową odzież, której dwie zewnętrzne warstwy wykonane są w 90% z surowców pochodzących z recyklingu.
Odzież z nowej linii była testowana przez 15 sportowców przez 400 dni w najtrudniejszych warunkach, na najwyższych szczytach, m.in. na Lhotse i Evereście, gdzie temperatury wahają się od -45°C do 15°C.
Z okazji premiery odzież linii Futurelight zostaje zaprezentowana na filmie promocyjnym oraz zdjęciach przedstawiających kilku światowej klasy sportowców, w tym kapitana zespołu The North Face i alpinistkę Hilaree Nelson, snowboardzistkę Leanne Pelosi oraz wspinaczy Jimmy’ego China oraz Andresa Marina.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Sid Lee, która obsługuje kreatywnie markę od 2016 r. W Polsce za adaptację odpowiada Snow PR. Na naszym rynku kampania skupia się na działaniach outdoorowych i w mediach branżowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,