M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przestrzeń repozycjonuje Lay’s Maxx w regionie

Katarzyna Woźniak | 7 października 2019, 06:00

Agencja stworzyła nową platformę komunikacji na 30 rynków.

Agencja Przestrzeń stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s (PepsiCo) oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.
Do tej pory Lay’s Maxx nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: "Lepiej z Lay’s". Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s Maxx własny język, ale także ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.
Ze względu na grupę docelową kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty. Kampania wykorzystuje formaty 15- i 6-sekundowych wideo.
Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej.  
Kampania w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020. 
Za produkcję filmów odpowiadała Papaya Films, wyreżyserował je Antek Nykowski, produkcją opiekowała się Marta Spychalska. Autorami pomysłu są Karolina Kałużna i Tomasz Misiukiewicz; za strategię odpowiadał Igor Zajda, projekt z ramienia agencji prowadził Mateusz Ciećwierski. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,