Kraj

Branża marketingowa i mediowa podpisały zobowiązanie na rzecz czystej informacji i reklamy

Współpraca ma na celu wypracowanie kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym (ad frauds) w internecie oraz podjęcie działań na rzecz ochrony i propagowania czystej informacji i reklamy.

“Według ośrodków i firm badawczych zajmujących się analizami internetu wartość reklamowych oszustw (ang. “digital ad frauds”) na globalnym rynku online w 2019 r. może przekroczyć 50 miliardów dolarów, i zwiększa się z roku na rok o około 20%” – tak brzmi fragment podpisanej deklaracji współpracy największych stowarzyszeń, związków branży marketingowej i reklamowej. Współpraca ma na celu wypracowanie kodeksu dobrych praktyk przeciwdziałania zjawisku dezinformacji i oszustwom reklamowym (ad frauds) w internecie i podjęcia działań na
rzecz ochrony i propagowania czystej informacji i reklamy.

Pod deklaracją złożyli podpis przedstawiciele: Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, Izby Wydawców Prasy, Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Związku Firm Public Relations.

Więcej informacji oraz pełna treść podpisanego zobowiązania dostępne są na stronie MMPOnline.

Tagi