M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PAIH przerwała przetarg na kampanię promocyjną

Maciej Florek | 7 października 2019, 06:00

Konkurs był podzielony na dwie części.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) przerwała przetarg, którego przedmiotem było przeprowadzenie kampanii promocyjnej wydarzenia PAIH Forum Biznesu. Konkurs był podzielony na dwie części.

Pierwsze zadanie polegało na zaplanowaniu i realizacji kampanii w internecie wraz z produkcją spotu reklamowego, i bannerów reklamowych do emisji online oraz produkcji spotu telewizyjnego. Zadanie drugie to zaplanowanie i wykup czasu antenowego w ogólnopolskich i regionalnych stacjach telewizyjnych, zaplanowanie i zakup czasu antenowego w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych wraz z produkcją spotu radiowego.

Do części pierwszej należało wnieść wadium w wysokości 15 tys. zł, do drugiej - 30 tys. zł. 

Czytaj więcej na temat: ,