M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play powraca z reklamą "5G Ready"

Maciej Burlikowski | 7 października 2019, 06:00

Przedmiot kontrowersji, a nawet sporu w sądzie z konkurencją.

P4, operator sieci komórkowej Play, powraca z kampanią reklamową w mediach, w której swoją sieć określa mianem "5G Ready". Inni operatorzy protestują, twierdząc, że w Polsce nie ma jeszcze żadnej sieci 5G, przetarg na częstotliwości radiowe do jej budowy Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) planuje dopiero w przyszłym roku, a więc jest to wprowadzanie konsumentów w błąd. T-Mobile Polska pozwał nawet w tej sprawie Playa do sądu. Play tłumaczy, że to "sieć LTE gotowa na technologię 5G".

 Nowa kampania informuje o postępach w budowie sieci Playa. W stosunku do pierwszej edycji z początku marca br. operator chwali się, że ponad dwukrotnie zwiększyła się liczba stacji "5G Ready", a w ich zasięgu jest już 18% populacji. Kampania obejmuje: telewizję, radio, OOH, prasę i digital. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,