M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cadbury z niestandardową kampanią

( red. ) | 10 października 2019, 06:00

Marka rusza z własnym serialem na temat komunikacji międzypokoleniowej i marki Heroes.

Cadbury wystartowało w Wielkiej Brytanii z cyfrową kampanią swojej marki Heroes. Jak zapewnia marketer, nowe podejście do tej komunikacji miało pomóc uniknąć schematów i standardowej kampanii, a przy okazji pomóc znaleźć most komunikacyjny pomiędzy pokoleniami.
W tym celu marka startuje z serialem z prawdziwymi bohaterami, a celem działań jest zwiększenie zaangażowania emocjonalnego w obserwację rynkowych ruchów marki. To pierwsza kampania reklamowa marki od 2013 r. W poszczególnych filmach, trwających po ok. 23 minuty, rodzice próbują znaleźć porozumienie z nastolatkami, angażując się w ich hobby. Za kreację serii filmów "Families Reunited" odpowiada agencja VCCP. Pierwszy film opowiada o ojcu, który postanawia nauczyć się jeździć na rowerze BMX, żeby lepiej zrozumieć świat syna i jednocześnie spróbować w nim uczestniczyć. Docelowymi odbiorcami Heroes są rodziny z nastolatkami.
Cadbury zachęca konsumentów do korzystania z długich formatów w celu budowania większego zaangażowania w istnienie marki. 
Częścią kampanii jest również zmiana opakowań na kartonowe, które umożliwiają dzielenie się zawartością z innymi. W ofercie pojawiły się również nowe smaki – Dinky Deckers i Crunchie Bits.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,