M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marks & Spencer wprowadzi linię odzieży z bohaterami filmu "Frozen"

Katarzyna Woźniak | 8 października 2019, 06:00

Na święta w sieci dostępna będzie specjalna licencjonowana odzież dla najmłodszych fanów kina.

Sieć Marks & Spencer podpisała umowę o współpracy z producentami filmu "Frozen". Wynikiem podpisanego porozumienia ma być wprowadzenie na rynek w okresie przedświątecznym ekskluzywnej linii odzieży dla dzieci z wizerunkami filmowych bohaterów.
Launch kolekcji zbiegnie się z premierą filmu "Frozen 2", zaplanowaną na 22 listopada. Sieć wprowadzi do oferty 72 produkty z bohaterami filmu, a wśród nich: kostiumy, piżamy, akcesoria, kalendarze i maskotki.
Około 54 największych sklepów detalisty wygospodaruje również przestrzeń, w której dzieci będą mogły przebrać się za swoich ukochanych bohaterów i robić sobie zdjęcia. Działania będą wspierane szeregiem akcji marketingowych w sieciach społecznościowych i poprzez mobile marketing. Do zapoznania się z ofertą będą również zachęcały specjalnie przygotowane witryny. Jak zapewnia sieć, w swoich działaniach marketingowych skupia się właśnie na mobile'u, ponieważ 60 proc. poszukiwań konsumentów w mobile'u dotyczy właśnie odzieży.

M&S przy okazji organizuje również zbiórkę na cele charytatywne w Wielkiej Brytanii. Od października w sklepach detalisty dostępne są specjalne torby wykonane z przetworzonych materiałów. M&S będzie również sponsorować rozgrywki specjalne piłki nożnej wspierające małych pacjentów onkologicznych Together for Short Lives. Sieć także będzie współpracować z Disneyem przy organizacji innych akcji charytatywnych.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,