Kraj

Hortex poszerza portfolio

Producent soków i mrożonek wprowadza na rynek linię Przetarte.

Hortex poszerza portfolio
Firma Hortex, producent soków, napojów i mrożonek, poszerza portfolio o linię Przetarte. Za projekt opakowań odpowiada krakowski zespół HiBrands.
Produkt przeznaczony jest dla jest młodych osób. Sok dostępny jest w szklanych butelkach o pojemności 300 ml.
Projekty przygotowane zostały dla całej linii Hortex Przetarte, pełniących funkcję płynnej przekąski. W portfolio znajdziemy trzy smaki: Ananas-Kokos-Chia, Burak-Jagody Goji-Amarantus oraz Mango-Acerola-Quinoa.
O starcie nowych platform komunikacyjnych informowaliśmy w serwisach MMP24 2 września (nowa, “odmłodzona” komunikacja soków Zimnotłoczonych) oraz dla mrożonek – MMP24 z 16 września 2019 r. (z udziałem Mateusza Gesslera).