Zagranica

Smirnoff z pierwszą od ćwierćwiecza globalną kampanią

W minutowym spocie Diageo opowiada historię swojego flagowego trunku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FlvUVHZlnAAI%22%7D
Marka wódki Smirnoff z portfolio Diageo rozpoczyna pierwszą globalną kampanię od ponad 25 lat. W minutowym spocie marketer stara się opowiedzieć historię swojej 155-letniej marki.
Kampania “Infamous from 1864” prezentuje historię powstania marki Smirnoff w Rosji, jej odrodzenie we Francji, a następnie zarys popularności w Europie i Stanach Zjednoczonych w latach 50. XX w. Smirnoff jest obecnie sprzedawany w ponad 130 krajach na całym świecie.
Za kreację spotu odpowiada agencja 72 and Sunny. Kampania zadebiutowała na rynkach europejskich, w następnej kolejności wystartuje w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Kenii i Kanadzie. Będzie miała swoje odsłony w telewizji, na nośnikach OOH, w mediach cyfrowych, społecznościowych i prasie.

(Marketing Week)