M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Jechna account directorem w 24/7 Communication

Katarzyna Kacprzak | 9 października 2019, 06:00

Kolejne awanse w agencji.

Marta Jechna w agencji 24/7Communication objęła nowo utworzone stanowisko account directora. Nadzoruje pracę zespołu specjalizującego się w komunikacji dla klientów przemysłowych, technologicznych i instytucjonalnych.
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz brandowej, komunikacji wewnętrznej i EB oraz CSR. Odpowiada za doradztwo oraz rozwój strategiczny komunikacji dla kilkunastu marek takich jak GE, ABB, Wielton, Toyota Manufacturing Polska, Siemens Gamesa, Warta, T-Mobile, Oknoplast, ING, Salony Agata czy Sandoz. W agencji zajmuje się również projektami pro bono oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Z branżą PR związana jest od ponad 11 lat a w agencji 24/7Communication pracuje od 2014 roku.

Do grona menedżerów agencji 24/7Communication dołączyła Paulina Rucińska, obejmując stanowisko junior account managera. Z 24/7Communication związana jest od ponad trzech lat. Dotychczas odpowiadała za klientów takich jak: McVitie’s, Bosch, Graal, Groupe SEB (Rowenta, KRUPS, Tefal), Papaya, Worldbox i Warsaw Sneaker Store oraz McDonald’s.

W studiu in house agencji, które specjalizuje się w produkcji contentu graficznego, foto i wideo oraz budowaniu stron WWW awansowała Alicja Koptyńska - na stanowisko project managera. Prowadzi projekty produkcyjne dla wszystkich klientów agencji, m.in. dla McDonald’s, Orange, T-mobile, Toyota Motor Manufacturing Poland, Alcon oraz Sandoz.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,