M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola uruchamia grę YEP

Katarzyna Woźniak | 10 października 2019, 06:00

Narzędzie ma pomagać młodym rozwijać swoje kompetencje zawodowe w wirtualnych warunkach.

Z okazji drugiej rocznicy projektu Youth Empowered Program (YEP) Coca-Cola we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką stworzyła mobilną grę edukacyjną, która ma pomagać młodym ludziom poznać swoje kluczowe kompetencje i skutecznie oraz pewnie wejść na rynek pracy. W ten sposób firma zamierza przeszkolić co najmniej 20 tys. młodych ludzi w tym roku i pomóc rozwijać kluczowe umiejętności, takie jak komunikacja, przedsiębiorczość czy analityka i podejmowanie decyzji. Gra jest kolejnym z elementów autorskiego projektu Coca-Cola – YEP Academy. Partnerem digitalowym projektu jest PwC, który będzie analizować realizację celu edukacyjnego. Gra dostępna jest na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS.
Aplikacja YEP to gra tekstowa, tzw. paragrafówka, w której gracz – główny bohater – dokonuje wyborów, które mają wpływ na jej dalszy przebieg. Użytkownik, rozpoczynając grę YEP, "spotyka i rozwija" sztuczną inteligencję. Algorytm HalX – zależnie od tego, co gracz wybierze w pierwszym etapie – przekierowuje go w jeden ze światów: cyberprzestępców, niebezpiecznych organizacji czy gangsterów. Aby dotrzeć do finału, gracz nie tylko rozwiązuje zadania, ale również buduje swoją postać poprzez podejmowanie niełatwych decyzji czy nawiązywanie współpracy z różnymi podmiotami.
Ćwiczenia zawarte w grze są oparte na ośmiu kluczowych umiejętnościach, takich jak: komunikacja, przedsiębiorczość, analityka i podejmowanie decyzji, rozumienie siebie, interakcje i sieci kontaktów oraz wyrażanie siebie i rozwój osobisty.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,