M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Electrolux promuje odkurzacze bezprzewodowe

Katarzyna Woźniak | 10 października 2019, 06:00

Marka wprowadza na polski rynek nowy model urządzenia.

W październiku Electrolux wprowadza na polski rynek bezprzewodowy odkurzacz 2 w 1 – Pure Q9. Marka zapewnia, że to najcichszy na rynku odkurzacz z portfolio. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii poziom hałasu w Pure Q9 miał zostać zredukowany o połowę w porównaniu z konstrukcjami konwencjonalnych odkurzaczy bezprzewodowych. Dodatkowo można korzystać z jego pełnej wydajności przez cały czas sprzątania – do 55 minut. Zaopatrzony jest w 5-stopniowy system filtracji, działa na trzech poziomach mocy, ma funkcję pamięci, która zapamiętuje ostatnie ustawienia. Na jednym ładowaniu można posprzątać mieszkanie o powierzchni nawet do 162 mkw. Ceny odkurzaczy w zależności od modeli kształtują się w granicach od 1199 zł do 1499 zł.
Launch nowego modelu będzie wspierała kampania reklamowa, która rozpocznie się w listopadzie i potrwa do końca grudnia. Działania będą realizowane w telewizji, social mediach, mediach digitalowych, a także poprzez współpracę z blogerami i influencerami. Kreacje do kampanii online przygotowuje agencja Feno, media kupuje Zenith.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,