M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PizzaPortal.pl z kampanią nawiązującą do wyborów

Paweł Piasecki | 10 października 2019, 06:00

Komunikacja prowadzona jest w mediach społecznościowych.

Bohaterami "Kampanii Wybornej", nawiązującej do odbywających się w najbliższą niedzielę wyborów parlamentarnych, są Małgorzata Serowa z Partii Pizzy i Sosy, Dżordż Dablju Bejkon z hasłem "100% wołowiny, 100% sukcesu", Grzegorz Schabowy z Koalicji Obiadowej, Janusz Kebs-Mieszany z hasłem "Czy chłop, czy baba każdy kocha kebaba", oraz Jan Maria Rolka z Partii Sushi Lunch Dostawa. Po wprowadzeniu określonego kodu, np. "schabowy", podczas składania zamówienia konsument otrzymuje 15 proc. zniżki. Kod obowiązuje do 13 października w restauracjach należących do wybranych kategorii (np. w przypadku "schabowego" – "domowe", "pierogi", "zupy", "naleśniki"). Koncepcja i kreacja (grafika i teksty) są dziełem PizzaPortal.pl. Obrazki prezentowane w social mediach, CRM (maile, push, web push), aplikacji mobilnej oraz na stronie internetowej są jedynym formatem reklam użytym w akcji promocyjnej.

PizzaPortal.pl, serwis internetowy oferujący dostawy jedzenia, działa na polskim rynku od 2010 r. Skupia obecnie oferty blisko 4 tys. restauracji z ponad 300 miast w całym kraju.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,