Kraj

"Harvard Business Review Polska" podnosi ceny reklam średnio o 10 proc.

Miesięcznik "Harvard Business Review Polska" ("HBRP") zmienia cennik reklam od 1 września. Ceny wzrosną o średnio 10 proc. Jest to...

Miesięcznik “Harvard Business Review Polska” (“HBRP”) zmienia cennik reklam od 1 września. Ceny wzrosną o średnio 10 proc. Jest to pierwsza podwyżka cen reklam w magazynie od momentu jego wejścia na rynek, to jest od marca 2003 r. Prawa strona będzie kosztować 27,5 tys. zł (wcześniej 25,3 tys.), rozkładówka otwierająca – 47 tys. zł (do tej pory 43 tys.). Andrzej Karwowski, dyrektor biura reklamy “HBRP”, powiedział, że podwyżka jest uzasadniona dobrą pozycją rynkową magazynu wśród czytelników i reklamodawców oraz inflacją. Grupa docelowa, czyli kadra menedżerska najwyższego szczebla, ma przejawiać poza tym coraz większą akceptację dla pisma. “Harvard Business Review Polska” jest wydawany w średnim nakładzie 5,5 tys. egzemplarzy. Magazyn niemal w całości sprzedaje się w prenumeracie, z czego blisko 90 proc. stanowi prenumerata redakcyjna. Wokół prenumeraty został stworzony program Management Mastery Club, który poza dostępem do wersji drukowanej magazynu zapewnia odbiorcom pisma także dostęp do elektronicznej biblioteki wiedzy Harvardu, programów typu Management Performance Support oraz uprawnia do znaczących zniżek na organizowane przez “HBRP” konferencje. W autopromocyjnej kampanii testymonialnej magazynu, która prowadzona jest od września ub.r., wzięło udział kilkunastu znanych menedżerów, m.in. Henryka Bochniarz. Rozkładówkowe reklamy testymonialne ukazują się na łamach “HBRP”, w wybranych magazynach, a także zostały wykorzystane w kampanii mailingowej. (KP)