Kraj

Vision Express rozmywa obraz

Sieć świętuje Światowy Dzień Wzroku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa3lBx0A654c%22%7D
Obchody  Światowego Dnia Wzroku (10 października) sieć Vision Express uczciła niestandardową akcją w jednym ze swoich salonów w Warszawie. Celem działań było zwrócenie uwagi konsumentów na problem niebadania wzroku regularnie.
Jeden z salonów sieci został całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju były niewyraźne, by uzmysłowić odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 mln ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 mln jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.
Przekształcona przestrzeń miała pokazać, jak ważną rolę pełni u ludzi właśnie zmysł wzroku – dzięki niemu dociera do nas aż 80 proc. informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10-12 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.
Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative. Natomiast za działania komunikacyjne odpowiedzialny jest Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).
Vision Express jest firmą medyczną, która zapewnia profesjonalne usługi medyczne, okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe. W Polsce sieć działa od 1994 r. i liczy ponad 200 salonów w ponad 100 miastach. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Grand Vision, który prowadzi ponad 7 tys. salonów w ponad 40 krajach.