M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Crunchipsy z nowym wariantem i kampanią

Katarzyna Woźniak | 14 października 2019, 06:00

Marketer po raz pierwszy reklamuje swój produkt w formacie Top View w TikToku.

Wystartowała kampania nowego wariantu chipsów Crunchips Wow (Bahlsen-Lorenz). To faliste chipsy o smakach: Jalapenio & Cheese Inferno, Paprika & Cream Pleasure oraz Wasabi & Cream Dream.  Za planowanie mediów i komunikację w social mediach odpowiadają agencje należące do Publicis Groupe: Spark Foundry, Performics oraz LiquidThread.
Materiały wideo są emitowane w telewizji, kinach oraz serwisach VoD. Spoty podkreślają ostry smak nowych produktów.
Kampania ma również silne wsparcie OOH oraz digitalowe. Crunchips jest pierwszą marką, która wykorzystuje format Top View na Tik Toku. Emisja reklamy w aplikacji jest możliwa dzięki współpracy z Httpool Polska. Spot wideo przygotowała agencja reklamowa Just.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,