Zagranica

Szafy grające z e-reklamami promują wódkę Stolichnaya w amerykańskich barach

Allied Domecq Spirits & Wine Ltd. USA, producent wódki Stolichnaya Russian Vodka, wykorzystuje do jej promocji cyfrowe szafy grające firmy...

Allied Domecq Spirits & Wine Ltd. USA, producent wódki Stolichnaya Russian Vodka, wykorzystuje do jej promocji cyfrowe szafy grające firmy Ecast z San Francisco. W ten sposób producent chce dotrzeć do konsumentów, zwłaszcza do młodych mężczyzn w wieku 21-29 lat. Szafy grające ustawione są w barach, klienci mogą wybierać w nich piosenki (automaty poprzez internet łączą się z bazą danych zawierającą 200 tys. utworów). Płacą za to gotówką lub kartą kredytową. Zamontowane na nich wyświetlacze ciekłokrystaliczne w międzyczasie wyświetlają różnego formatu reklamy. Np. konsument może wybrać, jakiego typu wódkę smakową na bazie Stolichney chciałby wypić. Jak informują przedstawiciele firmy Ecast, do tej pory z reklam na szafach grających korzystały głównie wytwórnie muzyczne. (“Advertising Age”)