M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ministerstwo Sprawiedliwości wyda ponad 17,5 mln zł na obsługę reklamową

Katarzyna Kacprzak | 14 października 2019, 06:00

ClickAd Interactive, DSK oraz Media Group zajmą się obsługą resortu.

Ministerstwo Sprawiedliwości zakończyło przetarg dotyczący obsługi medialnej Funduszu Sprawiedliwości. W konkursie zostały wybrane firmy: ClickAd Interactive, DSK oraz Media Group. Łączny budżet umowy, która została podpisana na rok, wynosi 17,56 mln zł (bez VAT).

Agencje zostały wybrane z uwzględnieniem kryteriów: koncepcja kreatywna prowadzonych działań (waga: 20), koncepcja strategii mediowej (20), doświadczenie potencjału kadrowego (10) oraz cena (50).

Umowy dotyczą realizacji zadań związanych z obsługą działań informacyjno-edukacyjnych, kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości. Poza tym opracowania, druku i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz zlecenia produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,