M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hill+Knowlton Strategies dla Grupy Żywiec [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 14 października 2019, 06:00

Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów.

Tegoroczna edycja kampanii społecznej Grupy Żywiec "Trzymaj pion", którą wspiera Hill+Knowlton Strategies, zyskała digitalową odsłonę. Założenia do prowadzonej od kilku lat kampanii oparte są na badaniach zrealizowanych na zlecenie Grupy Żywiec. Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów przygotowanych w formatach do publikacji na Instagramie (także IGTV), Facebooku oraz w serwisie YouTube.

W tegoroczną odsłonę kampanii zaangażowała się blogerka parentingowa Natalia "Nishka" Tur oraz ekspert, psycholog dr Aleksandra Piotrowska, która odpowiadała za merytoryczną część kampanii.

Za realizację kampanii po stronie Grupy Żywiec odpowiada jej dział spraw korporacyjnych: Agnieszka Zakrzewska i Kamil Mirowski pod kierownictwem Magdaleny Brzezińskiej. Za współpracę z Grupą Żywiec po stronie H+K, strategię kampanii i jej realizację odpowiadają Krzysztof Bukowski i Anna Grońska z zespołu corporate practice oraz Paweł Bukowski i Arkadiusz Gadaliński z zespołu digital & influencer marketing.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,