M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza wizerunkowa kampania Orange

Maciej Burlikowski | 15 października 2019, 06:00

Projekt globalny: w Polsce i 26 innych krajach.

Firma telekomunikacyjna Orange (dawniej France Télécom) w 27 krajach, w których działa (także w Polsce), rozpoczyna kampanię wizerunkową, która ma pokazywać, że technologia, także telekomunikacyjna, choć zmienia i ułatwia nasze życie, ma też swoje ciemne strony. Choćby takie jak nadużywanie czasu spędzanego przed ekranem czy kontakt z nieodpowiednimi treściami. Dlatego ważne, by używać jej świadomie i tego samego uczyć dzieci.

Kreację przygotowała agencja Publicis Conseil. Nad polską adaptacją czuwali agencja Leo Burnett, dom produkcyjny Orka i studio dźwiękowe Lunapark. Za media w tej kampanii odpowiada dom mediowy Initiative.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,