Już po raz trzeci Grupa RMF organizuje konkurs adFM Awards, w którym wyróżniane są projekty reklamowe w sposób oryginalny wykorzystujące radio. Może to być kreatywny spot, akcja specjalna, inicjatywa czy wydarzenie, w której radio odegrało ważną rolę. Zgłaszane projekty muszą być zrealizowane i wyemitowane w radiu pomiędzy 1 listopada 2018 a 31 października 2019 r.
Do konkursu mogą się zgłaszać agencje reklamowe, domy mediowe, marketerzy czy każdy inny podmiot zaangażowany w przygotowanie danej kampanii radiowej.
Zgłoszeń można dokonywać na stronie www.adfm.pl, do 31 października 2019 r. Wszystkie zgłoszenia są bezpłatne.
W ubiegłym roku w konkursie zwyciężył spot “Nieszczęśliwy numer” przygotowany przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, promujący zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. W pierwszej edycji laureatem była agencja Ogilvy & Mather za trailer filmu “Do ostatniego drzewa”.
Zwycięzcę tegorocznej edycji, którego poznamy podczas listopadowej gali Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura, wybierze jury złożone z ekspertów rynku reklamy radiowej.
Organizatorem adFM Awards jest Grupa RMF, patronat medialny objął miesięcznik “Media & Marketing Polska”. Nagrodą główną jest kampania radiowa w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto.