M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Piotr Hurnik business development directorem agencji Booost

Maciej Florek | 16 października 2019, 06:00

Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Do agencji performance marketingu Booost (Grupa S/F) dołączył Piotr Hurnik i objął nowo utworzone stanowisko business development directora. Dotychczas związany był z SentiOne gdzie odpowiadał za sprzedaż na rynku polskim.

W agencji Booost będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług mediowych i digitalowych, pozyskiwanie nowych klientów oraz business development w ramach obecnych klientów spółki i całej grupy. Będzie raportował bezpośrednio do Piotra Hassine, managing directora agencji The Digitals i Booost w Grupie S/F.

Piotr Hurnik ma 7-letnie doświadczenie w sprzedaży usług marketingowych i technologii: Lenovo, Google, iProspect i SentiOne. W swojej karierze prowadził projekty dla takich klientów jak Reckitt Benckiser, Mastercard, Play, BP czy NN Investment Partners.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,