M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sokół reklamuje Samsunga

Maciej Burlikowski | 16 października 2019, 06:00

Hiphopowiec w kampanii smartfonów Galaxy Note10.

Samsung Electronics Polska, krajowy oddział koreańskiego koncernu produkującego elektronikę, w tym m.in. telefony komórkowe, do kampanii najnowszej serii smartfonów Galaxy Note10 zatrudnił polskiego hiphopowca Wojciecha Sokoła.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Na Twoich zasadach”, które ma inspirować konsumentów do niepoddawania się ramom otaczającego nas świata i działania według własnych reguł. Sokół ma zaprezentować w niej odmienne podejście do tego, czym jest praca i jak może ona wyglądać. Oprócz bycia muzykiem (wydał dotąd osiem albumów) jest on także założycielem wytwórni Prosto Label oraz dyrektorem kreatywnym marki odzieżowej Prosto Wear.

– Wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację naszej marki. Jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. Sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing communication w Samsung Electronics Polska.

Producent przekonuje, że dzięki jego smartfonom można pracować w dowolnym miejscu.

W ramach kampanii zaplanowano działania digital, w tym w mediach społecznościowych, oraz PR. Za komunikację odpowiadają agencje VML&YR, Dyfusion Communication oraz dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,