M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

F&F ma nową strategię

( red. ) | 16 października 2019, 06:00

Marka własna Tesco ma pomysł, jak bardziej zainteresować Brytyjczyków.

Nowa strategia marki odzieżowej F&F, należącej do sieci Tesco, powiązana jest z kartami klubowymi, ekonometrią oraz zacieśnieniem współpracy z główną marką – Tesco. W ten sposób F&F chce na nowo zdefiniować, co znaczy być marką modową w supermarkecie.
Tesco, wykorzystując dane z karty Clubcard,
zaskarbiło sobie uwagę konsumentów. W Wielkiej Brytanii 15 mln członków programu lojalnościowego kupuje ubrania m.in. właśnie marki F&F.
F&F obsługuje mediowo MediaCom, a kreatywnie ODD. Agencja ODD jest teraz także agencją kreatywną sieci Marks & Spencer.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,