Kraj

Wedel wspiera Pawełka

Wystartowała nowa kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fm3JrpPZEsPw%22%7D
Marka batonów czekoladowych Pawełek z portfolio Lotte Wedel wystartowała z kampanią wspierającą produkty oraz prezentującą nowy wariant Pawełka. Głównym bohaterem spotu jest mężczyzna, a drugim “słodkim” bohaterem – nowy wariant batonika w “odwróconych” smakach, z ciemnym nadzieniem w karmelowej czekoladzie. Kampania ma odsłony w telewizji, w postaci wideo online, a także w mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja PZL. Działania z zakresu PR koordynuje Walk. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Zenith.