M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Domino's Pizza i Google Pixel z nietypową kampanią

( red. ) | 17 października 2019, 06:00

Opakowanie pizzy ukrywa najnowszy model telefonu. W ten sposób Google promuje swojego asystenta i "motion sense" - bezdotykowe sterowanie smartfonem.

Sieć Domino's Pizza włączyła się w niestandardową akcję promocji najnowszego modelu telefonu Google Pixel 4. 50 influencerów i blogerów otrzyma smartfon wraz z pizzą. Aparat znajduje się w specjalnej przegródce pudełka nazywanej "Topping Premium".

Chodzi o zaprezentowanie możliwości bezdotykowego sterowania telefonem, np. w sytuacji, kiedy ręce są pobrudzone lub zajęte jedzeniem. Chodzi o funkcję Asystenta Google oraz dostępną w telefonach Pixel funkcję "motion sense", czyli sterowanie gestami wykonywanymi nad ekranem.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,