Kraj

"Tina" jednak po 50 gr i ok. 2 mln zł na promocję tytułu we wrześniu

Wydawnictwo Bauer jednak obniży cenę egzemplarzową "Tiny" do 50 groszy w wersji bez gadżetu. Pismo dziś trafi do sprzedaży. Dwa...

Wydawnictwo Bauer jednak obniży cenę egzemplarzową “Tiny” do 50 groszy w wersji bez gadżetu. Pismo dziś trafi do sprzedaży. Dwa dni temu wydawca informował, że na razie utrzyma cenę na dotychczasowym poziomie – 1 zł. Wczoraj zmienił decyzję. “Tina” będzie więc kosztować tyle samo co – od wczoraj obecna na rynku – “Pani Domu” Axel Springer Polska. Sprzedaż “Tiny” w promocyjnej cenie będzie wspierała silna kampania reklamowa. Wydatki na promocję w telewizji pięciu wrześniowych wydań tygodnika wyniosą blisko 2 mln zł. (JD, KP)