Siedem agencji z Polski walczy o nagrody.
Polskie agencje dostały łącznie 21 nominacji w tegorocznym konkursie Golden Drum. VMLY&R walczy o statuetki za kampanię "Ostatni Twój Weekend" w kategoriach print, integrated, content, egagement i social good. Kampania była realizowana na zlecenie Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.
Agencja Digitas Poland została nominowana za kampanię "Facing Emotions" dla Huaweia w kategoriach digital & mobile, audio i craft.
McCann Worldgroup znalazł się na short-listach za działania dla Mastercarda za kampanię "Make Poland Preety Again" w kategoriach design i OOH. Dodatkowo nominowano tę agencję również za kampanię dla Mastercarda "Scamproof crosswords" w princie. McCann ma też nominację za kampanię dla WWF – "The 6th Extinction" w kategorii craft.
Cztery nominacje ma Change Serviceplan za kampanię dla G2A w kategoriach film i craft (w trzech podkategoriach).
Gong walczy w kategorii OOH za "Windę Tyskiego".
BBDO Warszawa ma nominację w kategorii engagement za kampanię "Silent Restaurant" dla Stowarzyszenia Mali Braci Ubogich.
Trzy nominacje ma DDB za kampanię dla McDonald's Polska – "Get Into The Snow Ball". Praca jest na short-listach w kategoriach OOH, craft i content.
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Golden Drum 2019.
Czytaj więcej na temat: DDB, BBDO Warszawa, konkurs reklamowy, Gong, McCann Worldgroup Poland, Change Serviceplan, VMLY&R Poland, Digitas Poland