M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

21 nominacji dla polskich agencji na Golden Drum 2019

Maciej Florek | 18 października 2019, 06:00

Siedem agencji z Polski walczy o nagrody.

Polskie agencje dostały łącznie 21 nominacji w tegorocznym konkursie Golden Drum. VMLY&R walczy o statuetki za kampanię "Ostatni Twój Weekend" w kategoriach print, integrated, content, egagement i social good. Kampania była realizowana na zlecenie Gazeta.pl, Mastercard i BNP Paribas.

Agencja Digitas Poland została nominowana za kampanię "Facing Emotions" dla Huaweia w kategoriach digital & mobile, audio i craft.

McCann Worldgroup znalazł się na short-listach za działania dla Mastercarda za kampanię "Make Poland Preety Again" w kategoriach design i OOH. Dodatkowo nominowano tę agencję również za kampanię dla Mastercarda "Scamproof crosswords" w princie. McCann ma też nominację za kampanię dla WWF – "The 6th Extinction" w kategorii craft.

Cztery nominacje ma Change Serviceplan za kampanię dla G2A w kategoriach film i craft (w trzech podkategoriach).

Gong walczy w kategorii OOH za "Windę Tyskiego".

BBDO Warszawa ma nominację w kategorii engagement za kampanię "Silent Restaurant" dla Stowarzyszenia Mali Braci Ubogich.

Trzy nominacje ma DDB za kampanię dla McDonald's Polska – "Get Into The Snow Ball". Praca jest na short-listach w kategoriach OOH, craft i content.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Golden Drum 2019.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,