W Wielkiej Brytanii BT startuje z rozległą kampanią
Katarzyna Woźniak | 21 października 2019, 06:00
W atmosferze niepewności, jaką rodzi Brexit, Wielka Brytania stawia na działania wzmacniające wiarę w potęgę dokonań ludzkich.
W Wielkiej Brytanii wystartowała pierwsza tak rozległa od 20 lat kampanią British Telecomunnications. Komunikacja realizowana pod hasłem "Beyond Limits" i ma na celu przypomnienie odbiorcom, że ambicją firmy od lat jest wpływanie na jak najlepszą i najbardziej efektywną komunikację w Wielkiej Brytanii. Kampania o nazwie Beyond Limits odzwierciedla zmieniający się charakter giganta telekomunikacyjnego. Na potrzeby działań powstał półtoraminutowy spot telewizyjny, za którego kreację i realizacjð odpowiada Saatchi&Saatchi London. Spot przywołuje wspomnienie powieści Charlesa Dickensa "A Tale of Two Cities". Tym razem bohaterką i narratorką spotu jest dziewczynka, która przemierza ulice współczesnego Londynu, aby dotrzeć do swojej klasy w nowoczesnej, wyposażonej w technologicznie zaawansowane sprzęty szkoły. Przy kampanii pracowały również Publicis Groupe, AnalogFolk i PosterScope.