M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W Wielkiej Brytanii BT startuje z rozległą kampanią

Katarzyna Woźniak | 21 października 2019, 06:00

W atmosferze niepewności, jaką rodzi Brexit, Wielka Brytania stawia na działania wzmacniające wiarę w potęgę dokonań ludzkich.

W Wielkiej Brytanii wystartowała pierwsza tak rozległa od 20 lat kampanią British Telecomunnications. Komunikacja  realizowana pod hasłem "Beyond Limits" i ma na celu przypomnienie odbiorcom, że ambicją firmy od lat jest wpływanie na jak najlepszą i najbardziej efektywną komunikację w Wielkiej Brytanii.
Kampania o nazwie Beyond Limits odzwierciedla zmieniający się charakter giganta telekomunikacyjnego. Na potrzeby działań powstał półtoraminutowy spot telewizyjny, za którego kreację i realizacjð odpowiada Saatchi&Saatchi London.
Spot przywołuje wspomnienie powieści Charlesa Dickensa "A Tale of Two Cities". Tym razem bohaterką i narratorką spotu jest dziewczynka, która przemierza ulice współczesnego Londynu, aby dotrzeć do swojej klasy w nowoczesnej, wyposażonej w technologicznie zaawansowane sprzęty szkoły.
Przy kampanii pracowały również Publicis Groupe, AnalogFolk i PosterScope.

(Creative Boom)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,