M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprite z kolejną kampanią skierowaną do młodzieży

Katarzyna Woźniak | 21 października 2019, 06:00

Tym razem latynoska odsłona komunikacji marki podejmuje temat samotności wśród młodych ludzi.

W Ameryce Południowej wystartowała kolejna część kampanii realizowanej przez markę Sprite (Coca-Cola) w ramach rozległych działań pod hasłem "I Love You, Hater".
Tym razem za kreację i realizację poruszającej kampanii odpowiada agencja Santo Buenos Aires. Kampania nosi tytuł "You Are Not Alone".
Według badań jednym z największych współczesnych dramatów wśród młodzieży i przedstawicieli pokolenia Z jest poczucie, że istnieją tematy, na które nie mają z kim porozmawiać.

Wśród tematów pojawiają się te o nieheteronormatywności, o wyglądzie ciała, o poczuciu bycia niezrozumianym. Marka uruchomiła specjalny fanpage, na który można wysłać pytanie i oczekiwać na odzew od użytkowników z podobnymi problemami. 
Przy kampanii pracowali również Google, Starcom, Digitas, Findasense i Primo Content, a film wyreżyserował
Nico Perez Veiga.

(The Shots)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,