M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING Bank namawia do e-hulajnóg, ale bezpiecznie

Maciej Burlikowski | 21 października 2019, 06:00

Kampania reklamowa w internecie

ING Bank Sląski (ING Bank), który pokazuje się jako zaangażowany społecznie, w tym ekologicznie, przygotował internetową kampanię reklamową, w której zachęca do korzystania w miastach z elektrycznych hulajnóg (sam sponsorując korzystanie z nich), ale nakłania by robić to bezpiecznie - "z głową".

Od pewnego czasu w mediach pojawia się sporo doniesień o wypadkach spowodowanych przez kierujących właśnie e-hulajogami.

Bank przekonuje, że warto z nich korzystać, bo to mniej samochodów na drogach, szybki dojazd do najbliżej stacji metra, przystanku autobusowego lub pracy. Ważne aby używać ich z głową.

- Hulajnogi, jak każdą nowość, musimy oswoić i to chcielibyśmy zrobić w naszej akcji edukacyjnej. Liczymy, że taka akcja z jednej strony pomoże uświadomić jak korzystać z elektrycznych pojazdów a z drugiej sprawi, że zaczniemy wszyscy równie dużo uwagi poświęcać wskazywaniu dobrych praktyk zamiast demonizować hulajnogi w naszym otoczeniu – przekonuje Barbara Pasterczyk, dyrektor odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania Banku ING będzie prowadzona w internecie. Za kreację i realizację odpowiada agencja Gong, za produkcję - studio Papaya Films, a za zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub. Spot wyreżyserował Jan Foryś, a głosu hulajnogom użyczył Czesław Mozil.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,