Kraj

Pasaże Tesco nagrodzone Stevie Awards 2019

Brązowymi statuetkami wyróżniono projekt "Fabryka Swetrów Świątecznych" zrealizowany z agencją Platinium Cast oraz projekt "Wspólna Przestrzeń" prowadzony z agencją Garden of Words.

Centra handlowe Pasaż Tesco znalazły się w gronie zwycięzców światowego konkursu International Business Awards – Stevie Awards 2019, zdobywając dwie brązowe statuetki w kategoriach: “Brand Experience of the Year – Consumer” oraz “Event CSR”.

Statuetką w pierwszej kategorii został wyróżniony projekt “Fabryka Swetrów Świątecznych” zrealizowany z agencją Platinium Cast. Przeprowadzono go w grudniu 2018 r. w ramach kampanii “Pasaż Tesco. Twoje magiczne święta”, a  poprzedziła go akcja teaserowa w formie wysyłki kreatywnej. Komunikacja w radiu wsparta była kampanią wizerunkową w prasie i online. 

Drugą statuetkę marka otrzymała w kategorii Event CSR za projekt “Wspólna Przestrzeń” realizowany z agencją Garden of Words. To program zakładający realizację wydarzeń, podczas których organizacje pozarządowe mogą zaprezentować się wśród społeczności lokalnych w wybranych Pasażach.

W poprzednich latach Pasaże Tesco zdobyły trzy statuetki za projekty: kampania “Poznaj bliskiego sąsiada”, cykl eventów “Wakacyjny Festiwal Atrakcji” oraz kampanię wizerunkową “Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki”.