Piątnica prezentuje specjalny spot promujący Piątusia dla dzieci
Katarzyna Woźniak | 22 października 2019, 06:00
W roli głównej - nurkujący łoś.
Wystartowała nowa kampania reklamowa produktów marki Piątuś z portfolio OSM Piątnica. Główne hasło kampanii to "Piątuś radę da". Animowani bohaterowie to zwierzęta, np. nurkujący w wodzie łoś. Najnowsza kampania komunikacyjna Piątnicy skupia się na podkreśleniu tego, jak ważne jest odkrywanie świata i podejmowanie wyzwań przez najmłodszych. Spoty od 18 października można zobaczyć w telewizji oraz jako pre-rolle na YouTube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami. Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a a media planuje i kupuje FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa.