M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TripAdvisor wybiera Mother jako agencję kreatywną

Paweł Piasecki | 22 października 2019, 06:00

We wrześniu portal turystyczny ogłosił, że powierzy planowanie i zakup mediów Havas Media Group.

Nowojorska agencja Mother została wybrana na drodze trwającego kilka miesięcy przetargu.

W przyszłym roku TripAdvisor będzie obchodzić dwudziestą rocznicę powstania. Portal zamierza dać użytkownikom więcej narzędzi i opcji personalizacji, odpowiadając na konkurencję ze strony Google, Airbnb i sieci hotelowych zachęcających do dokonywania rezerwacji bezpośrednio na ich własnych stronach internetowych. TripAdvisor zamierza skupić się na digitalu i marketingu zintegrowanym kosztem tradycyjnych kampanii opartych na spotach telewizyjnych.

W ubiegłym roku marka wydała na reklamę 544 mln dol. (według własnych danych). W minionym kwartale zanotowała przychody w kwocie 422 mln dol., co oznacza spadek o 3% w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,