Przetargi

Ministerstwo Zdrowia szuka agencji reklamowej

Wartość umowy, która będzie obowiązywać od 1 stycznia do końca listopada 2020 r., ma wynosić 590 tys zł.

Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia ogłosił przetarg dotyczący prowadzenia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych na rzecz promocji zawodu pielęgniarki i położnej – realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego pn. “Rozwój kompetencji pielęgniarskich”.

Wartość umowy, która będzie obowiązywać od 1 stycznia do końca listopada 2020 r. ma wynosić 590 tys zł (bez VAT). Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: liczba scenariuszy spotów (waga 20), liczba haseł i wstępnych propozycji logotypów kampanii (20), liczba dodatkowych działań, które agencja może uwzględnić przy realizacji kampanii (20) oraz cena (40).

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 31 października br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 6 tys. zł.