Kraj

Velux startuje z jesienną odsłoną działań promocyjnych

Akcja wspierana jest kampanią - głównie w mediach internetowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHAXlGDwK6cU%22%7D
Wystartowała czwarta edycja działań promocyjnych dla producenta okien dachowych Velux. Akcja jest wspierana działaniami w mediach, a za działania odpowiada agencja Unique One.
“Promocja. W pakiecie komfort na lata” – to hasło najnowszej edycji akcji konsumenckiej. Celem prowadzonej aktywności promocyjnej jest zwiększenie sprzedaży rozwiązań Velux i ich widoczności na rynku, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w punktach sprzedaży. Akcja potrwa całą jesień.
Promocja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. działania w internecie, za którą odpowiada agencja Unique One. W kampanii wykorzystano m.in.: film na You Tube, digital (social media, SEM, display, mailingi), materiały POS w punktach sprzedaży (plakat, wobbler, ulotka).