Kraj

UPC Polska wprowadza usługę internetową chello ultra

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową - chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do...

Od września UPC Polska wprowadza nową usługę internetową – chello ultra (prędkość pobierania danych do 12 Mbps i wysyłania do 1 Mbps). Usługa chello ultra skierowana jest do klientów indywidualnych. Zdaniem Simona Boyda, prezesa UPC Polska, będzie to usługa dwa razy szybsza od najszybszej dotychczas dostępnej na polskim rynku. Miesięczny abonament chello ultra będzie kosztować około 250 zł. Nowa usługa wspierana będzie kampanią reklamową. Hasłem wiodącym działań będzie “Tak szybki internet to musi być chello”. Kampania rozpocznie się 1 września i potrwa do końca roku. Strategię i kreację działań przygotowała agencja TBWA/Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wykorzystywane będą różne media w różnych przedziałach czasowych. Spoty telewizyjne emitowane będą w Polsacie, TVN, TV4, TVN Turbo, TVN Siedem, MTV Polska, MTV Classic, National Geographic Channel, Animal Planet, Discovery, Tele 5, TVN24, Ale Kino! i Europa Europa. Reklamy pojawią się też na billboardach w 10 miastach. Wykorzystane zostaną też nośniki w warszawskim metrze. Kampania online obejmie m.in. portale Gadu-Gadu, Tlen.pl i Onet. Przygotowano też działania BTL (ulotki, mailing). Budżet kampanii nie został ujawniony. Obecnie UPC Polska oferuje usługi dostępu do internetu w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Szczecinie, we Wrocławiu, w Bydgoszczy, Opolu i Lublinie oraz kilkunastu mniejszych miastach. Na koniec czerwca br. UPC Polska miała około 1 mln abonentów telewizji kablowej i 75,5 tys. użytkowników internetu. (PM)