Kraj

WSiP promuje podręczniki w akcji marketingu reakcji

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) we współpracy z agencją Next Generation Interactive rozpoczęły interaktywny program promocyjny oparty na konkursie. Akcja...

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) we współpracy z agencją Next Generation Interactive rozpoczęły interaktywny program promocyjny oparty na konkursie. Akcja polega na poszukiwaniu ikon z nagrodami na stronie www.nowerulez.pl. Aby wziąć udział w promocji, należy zakupić minimum cztery publikacje WSiP, zarejestrować kartę programu i szukać ukrytych na stronie www ikon. W mediach partnerskich (4fun.tv, Polskie Radio Bis) emitowane są specjalne spoty, które zawierają podpowiedzi pomocne w odnajdywaniu ikon. Emisja spotów skoordynowana jest z działaniami na stronie www, tzn. dokładnie w momencie emisji spotu w mediach na stronie pojawia się odpowiednia ikona z nagrodą. Grupę docelową są uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych (13-18 lat). Celem projektu jest promocja sprzedaży nowych podręczników i kreowanie wizerunku WSiP. (TW)