M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends z kampanią dla Maxi Zoo

Katarzyna Kacprzak | 24 października 2019, 06:00

Kampania obejmuje radio, działania digital display, social media oraz performance.

Maxi Zoo - sieć sklepów dla zwierząt w Polsce - rozpoczęło kampanię promującą start sklepu internetowego maxizoo.pl. Za koncepcję i koordynację projektu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) w ramach stałej współpracy z klientem.

Kampania obejmie radio, działania digital display w serwisach: Gazeta.pl, WP.pl i Interia.pl, a także formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty radiowe w wersjach 30 s i 15 s będą emitowane we wszystkich stacjach RMF z RMF FM jako stacją wiodącą. Na potrzeby kampanii przygotowano również aktywności w social mediach.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,