M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Ostatni Twój Weekend" ze srebrem na Jay Chiat Awards 2019

Katarzyna Kacprzak | 24 października 2019, 06:00

To pierwsza w historii festiwalu nagroda dla polskiej agencji.

Wielokrotnie nagradzany projekt "Ostatni Twój Weekend", realizowany przez VMLY&R we współpracy z Gazeta.pl, BNP Paribas oraz Mastercard, został doceniony w międzynarodowym konkursie Jay Chiat, otrzymując srebrną statuetkę w kategorii National Strategy. To pierwsza w historii tego festiwalu nagroda dla polskiej agencji.

Nagrody Jay Chiat przyznawane są przez globalną firmę 4A. Podczas gdy pozostałe nagrody przeważnie oceniają projekty pod kątem kreatywności, nagrody Jay Chiat Awards doceniają wkład strategów. Konkurs jest otwarty dla wszystkich agencji reklamowych, domów mediowych, firm badawczych i specjalistów innych dyscyplin komunikacji marketingowej. Jego organizatorom zależy na wyróżnieniu najlepszych rozwiązań strategicznych i przykładów strategicznego myślenia o komunikacji z konsumentami, realizowanych na całym świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,