M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania Pezeta łączy tradycyjne nośniki i social media

Katarzyna Kacprzak | 25 października 2019, 06:00

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions.

W Warszawie pojawiły się billboardy promujące album Pezeta "Muzyka współczesna". Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej z wykorzystaniem chatbota.  

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot wykorzystywany w akcji promocyjnej dostarczyło Infinity Horizon.

Nowy album Pezeta "Muzyka współczesna" ukazał się 27 września. Pięć dni przed premierą wydawnictwo uzyskało status złotej płyty. Pezet zagra jedyny koncert promujący wydawnictwo 19 grudnia w hali COS Torwar w Warszawie. Bilety na wydarzenie wyprzedały się w niespełna 15 minut.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,