Zagranica

Disney dołącza do akcji pod hasłem "This Girl Can"

Twórcy kampanii zmodyfikowali strategię i po raz pierwszy podejmują wspólne działania z konkretną marką.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPoK6IA4kHSA%22%7D
Brytyjska ogólnokrajowa kampania realizowana od 2015 r. pod hasłem “This Girl Can” zatacza coraz szersze kręgi. Kampania ma na celu pomóc kobietom pozbyć się kompleksów i udowodnić, że sport może uprawiać każdy – bez względu na wiek i wygląd. Organizatorem kampanii jest Sport England. Teraz do akcji przystępuje Disney – zaproponował tworzenie własnego kontentu do kampanii i zaprezentował spot.
Współpraca z Disneyem to pierwszy przypadek, kiedy akcja “This Girl Can” sprzymierza się w działaniach z marką i wraz z nią tworzy wspólne treści. Jak zapewnia biuro prasowe, jest to jedno z licznych partnerstw, które będą realizowane w przyszłym roku. Disney zaproponował piosenkę i układ choreograficzny, który w specjalnie nakręconym spocie wykonują mama, jej córka i syn.
Za kreację odpowiada FCB Inferno i ma na celu zachęcać całe rodziny do wspólnych aktywności fizycznych i dzielenia się swoimi dokonaniami w Facebooku. Sport England będzie rozpowszechniał filmy w swoich kanałach cyfrowych i społecznościowych.
Partnerstwo Disneya jest częścią szerszej strategii Sport England, mającej na celu dotarcie do większej liczby kobiet z różnych środowisk i zwiększenie ich aktywności fizycznej.

Kampania “This Girl Can” odniosła ogromny sukces od czasu jej uruchomienia w 2015 r. Dane z 2016 r. pokazały, że 2,8 mln kobiet w wieku 14-40 lat, które znają kampanią, zwiększyły swoją aktywność fizyczną, a aż 1,6 mln respondentek deklarowało, że zaczęły regularnie ćwiczyć.

(Marketing Week)