M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TikTok z kampanią kładącą nacisk na bezpieczeństwo

( red. ) | 25 października 2019, 06:00

Ogilvy przygotowało serię spotów prezentujących, jak się chronić przed wyciekiem treści w sieci.

TikTok wystartował z kampanią informacyjną adresowaną do aktualnych i potencjalnych użytkowników. Chce również uczyć młodszych online'owej etykiety i bezpiecznych zachowań w internecie.
Filmy mają pokazywać, jak samemu sobie nie uczynić krzywdy, ujawniając beztrosko nadmiar informacji o sobie w sieci. Filmy nakręcone są w żartobliwej konwencji, ale obrazowo prezentują problemy.
Kampania obejmuje sześć spotów. Humorystyczne skecze nawiązują do komunikacyjnego stylu aplikacji.
Jeden z filmów pokazuje, jak filtrować komentarze, żeby blokować przepływ mowy nienawiści. W jednym ze spotów wystąpił Donovan Moore, amerykański twórca TikToka - wlewa na patelnię puszkę spaghetti złożonego z "alfabetu TikToka". Wyciąga z kosza słowa takie jak „kulawy” i „głupi”, a resztę puszki opróżnia, ujawniając pozytywne słowa, takie jak "szczęśliwy" i "radość". Następne wideo pokazuje widzowi, jak blokować złe słowa w sekcji komentarzy.
Kampania przekazuje również ostrzeżenia przed nadmiernym ujawnianiem informacji w profilu - jeden z bohaterów na plakietce, którą nosi, oprócz nazwiska, ma również grupę krwi, adres, numer telefonu i konta bankowego.
Pozostałe filmy wideo przedstawiają sposoby blokowania niepożądanych użytkowników, rozwiązania problemu molestowania, zgłaszania nieodpowiednich treści oraz kontrolowania, kto z kim będzie rozmawiał w grupie.
W kwietniu TikTok ogłosił ograniczenia wiekowe dla nowych użytkowników, uniemożliwiając założenie konta przez osoby poniżej 13. roku życia. Usunął także ponad 6 milionów filmów, naruszające wytyczne społeczności.

(The Drum)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,