M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Miele startuje z nową kampanią

Katarzyna Woźniak | 25 października 2019, 06:00

Kampania reklamowa prezentuje nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej.

Marka Miele wystartowała z kampanią reklamową prezentującą nową generację urządzeń do zabudowy kuchennej. Przewodnim hasłem kampanii jest #LifeBeyondOrdinary.
Aby wyrazić nowatorski sposób myślenia, firma Miele zaprosiła do współpracy przy produkcji zdjęć i materiałów filmowych innowacyjnych twórców z różnych dziedzin. Azuma Makoto to słynący z botanicznych rzeźb i dzieł sztuki mistrz florystyki z Japonii. Azuma stworzył na planie zdjęciowym zespół z trojgiem najlepszych na świecie szefów kuchni: Kyle Connaughton z Kalifornii (został wyróżniony trzema gwiazdkami Michelin), a Helena Rizzo z São Paulo i Gaggan Anand z Bangkoku zajmują czołowe miejsca na liście "The World’s 50 Best Restaurants”.
Inspirując się czterema rodzajami krajobrazu, zespół stworzył kreacje botaniczno-kulinarne. Kucharze wykorzystali różne techniki przygotowywania potraw: gotowanie na parze, gotowanie metodą sous-vide, indukcję, pieczenie oraz innowacyjną, dostępną tylko w Miele technologię Dialog Oven, która pozwala na komunikowanie się urządzenia z potrawą.
Kampania offline będzie realizowana w prasie poświęconej wnętrzom i designowi oraz w luksusowych magazynach z zamkniętą dystrybucją. Kampania online zostanie podzielona na trzy fazy i będzie największą
w historii firmy w Polsce. Duża liczba przygotowanych w różnych formatach materiałów, m.in. wideo, będzie dostosowana do odpowiednich faz i kanałów wykorzystywanych w kampanii. Nowa generacja urządzeń będzie
też promowana we własnych kanałach Miele.
Założenia kampanii zostały opracowane w centrali Miele wspólnie z zespołem Google. Działania realizowane są przez domy mediowe Star Media i Star Digital, a za PR odpowiada Star PR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,