M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tailor Made PR dla marki Unilevera

Katarzyna Woźniak | 25 października 2019, 06:00

Agencja odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii marki Knorr.

Do grona klientów Tailor Made PR dołączył Unilever Polska. Agencja odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii Kasz pełnych smaku Knorr.
Działania komunikacyjne mają na celu promocję nowych produktów marki oraz zwiększenie świadomości Polaków w zakresie wartości odżywczych kasz.
W ramach działań na Instagramie agencja Tailor Made PR zaprosiła do współpracy kilkudziesięciu influencerów oraz cztery ambasadorki projektu: aktorki Olgę Frycz, Monikę Mrozowską, Agnieszkę Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlanę Ovsyanking. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.
Ostatnim punktem kampanii jest instagramowy konkurs, w którym do zadań użytkowników należy przedstawienie w formie zdjęciowej swojej wersji potrawy na bazie kasz Knorr oraz uzasadnienie, za co lubią produkt.
Wśród klientów agencji znajdują się między innymi takie marki jak Żywiec Zdrój, Tyskie, Lech Premium, Fisher-Price i Luksja.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,