BBC wykorzystuje bohaterów serialu Peaky Blinders, żeby dotrzeć do millenialsów
( red. ) | 28 października 2019, 06:00
Doborowa obsada w zabawnej kampanii.
Stacja BBC pozyskała do współpracy popularnych aktorów komediowych i dramatycznych, aby zaangażować młodych widzów i pokolenie millenialsów. Trzy minutowe spoty, za których kreację i realizację odpowiada wewnętrzny dział BBC Creative, zostały wyreżyserowane przez Tima Godsalla. We filmie wystąpiły młode aktorskie talenty przebrane za ich starszych i popularnych kolegów po fachu.
Wśród nich znalazły się gwiazdy m. in. serialu Peaky Blinders: Kate Phillips i Aimee Ffion-Edwards (AKA Linda Shelby i Esme Shelby), a także Guz Khan, pisarz, komik i gwiazda serialu BBC "Three Man Like Mobeen":. Pojawiają się także aktorzy z horroru "What We Do In The Shadowss and Ghosts". BBC chce przyciągnąć uwagę szerszej publiczności i promować serwis iPlayer, w szczególności wśród młodych odbiorców. Ma to zapewne związek z nadciągająca wojną serwisów VOD.