M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyr. marketingu Grupy Żywiec

Maciej Burlikowski | 29 października 2019, 06:00

Przez ostatnie cztery lata pracowała za granicą jako dyr. marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd. na Bahamach.

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk jest nową dyrektor marketingu Grupy Żywiec (GŻ), drugiego po Kompanii Piwowarskiej producenta piwa w kraju. Z GŻ związana od 2011 r., była m.in. marketing managerem marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz menedżerem ds. trade marketingu. Przez ostatnie cztery lata pracowała za granicą jako dyr. marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach (holenderski Heineken to większościowy akcjonariusz GŻ). Przed przejściem do GŻ przez 10 lat pracowała w Coca-Cola Poland Services.

Malczewska-Błaszczuk zastąpiła Małgorzatę Lubelską, która awansowała do struktur globalnych Grupy Heineken i obecnie pełni funkcję senior director global international brands.

Czytaj więcej na temat: , , , ,