M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nestlé Polska wybiera UM Thrive do obsługi mediowej

Maciej Florek | 29 października 2019, 06:00

UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022. Klienta straci Wavemaker.

W wyniku przetargu Nestlé Polska wyłoniło dom mediowy UM Thrive z grupy IPG Mediabrands, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla Grupy Nestlé w Polsce. UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022.

Nowo powołana agencja przejmie pełen zakres obowiązków od domu mediowego Wavemaker (GroupM), który dotychczas obsługiwał Nestlé Polska w zakresie mediów. Do tego postępowania GroupM wystawiło zespół Open Mind, który składał się ze specjalistów agencji wchodzących w skład grupy, w tym Wavemakera. W przetargu udział brały jeszcze Carat (Dentsu Aegis Network Polska) i Publicis Media.

W ub.r. Nestlé Polska przeznaczyło na reklamy 346,5 mln zł (dane cennikowe za: Kantar).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,