M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia

Katarzyna Kacprzak | 29 października 2019, 06:00

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Wręczono nagrody w 20. edycji SAR: Effie Awards 2019. Zostały przyznane przez jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery EMEA, 28 października w Teatrze Wielkim Operze
Narodowej.

Złote statuetki konkursu Effie Awards otrzymały:
- "Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów" – Fundacji Rak'n'Roll, Grey Worldwide Warszawa, MediaCom Warszawa,
- "Chce się Ż" – Grupy Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, Just,
- "Odkrywaj więcej Amundsen Vodka" – Stock Polska, The Digitals,
- "Mistrzowie Tiger" – Maspex, Brasil i Starcom,
- "Kawa na każdym rogu" – Żabka, PZL, Spark Foundry i Spacecamp,                                                                        -  "9 milionów powodów Corega" – GSK, Grey Worldwide Warszawa, MediaCom Warszawa, VMLY&R, Havas PR, Lulu Production.

Grand prix Effie 2019 otrzymała kampania "Chce się Ż" – Grupa Żywiec, Agencja 2012, Ogilvy, Starcom, VMLY&R, Just. Tytuł najbardziej efektywnej agencji roku 2019 otrzymała agencja VMLY&R, a najbardziej efektywnej
agencji mediowej: Starcom.

Z okazji jubileuszu powstał również ranking Top 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia SAR: Effie Poland. Tytuł najefektywniejszej firmy 20-lecia trafił do Grupy Żywiec. Tytuły najefektywniejszych agencji komunikacyjnych odebrali: Szymon Gutkowski dla agencji DDB i Paweł Gala dla agencji mediowej Wavemaker.
W 20. gali konkursu w Polsce w wydarzeniu wzięła udział Traci Alford, prezes i CEO Effie Worldwide.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,